eşimle yazlıkta

merhaba seks hikaye okurları,

adım leyla eşimin adı levent şuan yaşamış olduklarımızı eşimden gizli yazıyorum,

ikinci çoğumuzu doğurduktan sonra iş temposu ve çocukların bakımı derken birbirimizi oldukça ihmal etmiştik seks hayatımız neredeyse bitmek üzereydi.evliliğimizi kurtarmak için birşeyler yapmalıydık ama ne yapmalıkdık?sürekli kafamda bu sorularla günü geçiriyordum fakat finalde hep kavgalar gürültüler oluyordu.internette bu durum üzerine biraz araştırma yaptım ve seks hikayelerine denk geldim bir kaç hikayeden sonra ıslanmaya başladığımı farkettim.eşiminde hoşuna gideceğini düşündüm ama bunu ona nasıl söyleyebilirdim bilmiyordum.aklıma bir plan geldi ve hemen uygulamaya başladım.eşim  her akşam işten geldikten sonra yemeğini yer ve otururkende tabletten günlük haberlere bakar.tabletine bilerek bu hikayelerden birini açık bırakarak mutfaktan eşimi izlemeye başladım.eşimin aletinde bir hareketlenme olduğunu farkettim tamam dedim kendi kendime işe yarıyor.bir kaç akşam böyle sayfaları açık bıraktım ve uzun bir aradan sonra eşim bana yanaşmaya başladı.yavaşça sevişmeye başladı benimle ve baya bir ateşli halde geceyi noktaladık.sabah levente bukadar istekli olmasının nedeni sordum ama ısrarla söylemiyordu.en sonunda yoksa şu hikayelerden mi etkilendin diye sordum gülmeye başladı ve yoksa sen onları bilerek mi açık bırakıyorsun dedi bana.evet biraz hareketlilik olsun istedim bu nedenle sana söylemekten kortuğumdan böyle bir taktik yaptım kızdın mı diye sordum.yok dedi aksine hoşuma gitti farklı şeyleri sevdiğini ilişkimizde bu tip kıvılcımlarının olmasının hoşuna gittiğini söyledi.ben bundan oldukça cesaret almıştım artık haftada iki kere bazen üç kere sevişiyor birbirimeze hikayeler anlatarak sevişiyorduk.artık iyice rahatlamıştık farklı heyecanlar aramaya başladık.bir gece gerçekten üçüncü bir kişi olsun istermisin diye sordum levent sende istersen neden olmasın dedi ama armıza kimi alıcaz hem güvenilir biri olmalı bayanmı erkek mi olacak diye ekledi.eşime aklımda bir plan var kabul edersen deniyelim dedim.planımı anlattım ve çok etkilendiğini söyledi ve uygulamaya başladık hikayenin zevkli yanıda burdan sonra başlıyor;

bizim istanbula yakın bir yerde yazlığımız var buranın bazı eksikleri var bu nedenle çocukları evde anneme bırakarak tadilat için bir kaç günlüğüne yazlığa gittik,şansımıza çağırdığımız bir kişi ile birlikte olucaktık istanbula uzak olduğundan planı tamamladıktan sonra birlikte olduğumuz kişinin bizi tekrardan rahatsız etme imkanı yoktu.ilk gün boya için birini çağırdık ama beğenmedik,sonra tavan tamiri için biri gelmişti oda olmadı.bilen bilir tesisatçı bile kötü çıkmıştı.en sonunda aklımza internet için birini çağırmak geldi neyseki gelen kişi birazdaha genç ve eli yüzü düzgün biriydi.eşime göz kırparak bu olur dedim ve planımıza uygulamaya başladık.çocuğun adı yusuftu,bu arada eşim hayatım ben bir şehre kadar gidip gelicem yusuf işini bitirince parasını verirsin dedi ve aslın da üst kata çıktı.yusuf içeride kablolarla ugraşırken bende havuz kenarında tanga mayomla güneşleniyordum.arada içeri girip yanına giderek durumunu soruyordum yusuf afallayarak saçma cevaplar veriyordu.o modemle uğraşırken televizyonun önünde eğilerek popomu ona göstermeye çalıyordum.amacım onu iyice azdırmaktı.biraz sohbet ettim ve samimi olduktan sonra yusuf bana güneş kremi sürermisin dedim ama eşiniz filan diye kekeledi.eşim 2 saate gelmez dedim.olmaz desede kolundan tutup havuzun kenarına çektim.sırtımı ürkek dokunuşlarla yağlamaya başladı.yusuf dedim kızarak ilk defamı bir bayana dokunuyorsun düzgün yap dedim.yusuf emrimi yerine getirerek sırtımı güzelce yağlamıştı.sonra birazda kalçalarıma in dedim.yusufun nefes alışları artık değişmeye başlamıştı aletindeki kabarıklık farkediliyordu.tam popamada sür dedim artık tamemen emirlerime itaat ediyordu.eli popomdayken yavaştan inlemeye başlamıştım.yusuf çok güzel yapıyorsun teşekkür ederim dedim.hadi dedim sende benle havuza gir sana bir mayo getireyim dedim eşim gelmeden beni arar merak etme dedim.yusufa bir mayo verdim ve hadi şimdi ben sana süreyim dedim ayakta arkası dönük bir vaziyetteydi sırtına sürmeye başladım arkadan doğru elimi göbeğine doğru getirdim.yusuf hareketsiz bekliyordu.yavaşça elimi şortundan içeri atarak aletini yağlamaya başladım aleti hemen sertleşmişti.şortunu hemen indirerek yusufu kendime doğru çevirdim dudaklarına yapıştım ve aletini ellemeye devam ettim yusufta artık vücudumu okşuyordu.mayomun üstünü çıkartarak gögüslerimi emmeye başladı.ilk defa eşimden başka biri bana dokunuyrdu sırılsıklam olmuştum.eşimin gelmesini bekliyordum ama halen gelmemişti.bu arada yusuf beni şezlonga oturtarak aletini ağzıma verdi büyük bir iştahla aletini yaladım daha sonra bacaklarımı açarak amımı yalamasını sağladım.artık inlemelerim artmaya başlamıştı.yusuf üzerime doğru gelerek aletini amımın dudaklarına dayadı yavaşça içime gidip gelmeye başladı tam bu sırada eşim aletini sıvaslayarak yanımıza geldi yusuf toparlanır gibi oldu ama eşimi o halde görünce rahatladı ve gidip gelmeye devam etti.levent aletini ağzıma verdi ve yusufta pompalamaya başladı.artık ikimizde çok fena olmuştuk ve inleyerek boşaldık.levent benş domalttı ve arka deliğimi yalamaya başladı.yusufun dölleri ile götümü iyice kayganlaştırdı ve yavaşça içime girmeye başladı bu arada yusufta yeniden ağzıma aletini sokmaya başladı.eşim canımı açıtmadan yavaşça gitgel yapıyor ve tamamını içime sokmaya çalışıyordu.bu arada yusufun aleti yeniden kalkmıştı ve içime girmek istiyordu hemen eşim beni kucağına aldı ve götüme yeniden girmeye başladı bu arada amımada yusuf giriyordu.acıyla karışık muhteşem bir zevk alıyordum.ikiside aynı ritimde içime girip çıkıyorlardı.artık dayanacak gücüm kalmamıştı ve çığlıklar atarak boşalmıştım.eşim götüme boşalmış ve durmuştu ama yusuf durmak bilmiyordu.yusufa canım acıyor boşal artık dedim ve aletini ağzıma verdi yusufun aleti taş gibiydi ağzımda birkaç gitgelden sonra oda boşalmıştı.hepimiz çok yorulmuştuk.daha sonra yusuf işini bitirerek yanımızdan ayrılmıştı.bizde o gece yazlıktan ayrılarak evimize döndük.muhtemelen yusuf sonrasında yazlığa gelmiştir fakat bizi bulamamıştır.eşim bu konulardan korktuğu için gizli yazıyorum:)






Yorumlar

  1. istanbul anadolu yakasinda yasiyorum 32 yasinda atletik yapiliyim eşini aramiza alip ona unutulmaz bi an yasatabiliriz esinin başrol oldugu bi ortamda onun cigliklari arasinda bosalmak istersen ara sadece istanbul anadolu yakasinda yasayan evli ciftler ve ne istedigini bilen guvenilir yanliz bayanlar arasin lutfen tek erkekler aramasin 0553 834 54 54

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahte profillerle ve dalyolarla karıştırmayın, orijinal profil resimler bana ait fitness antrenörüyüm, yaşım 29 performansımın zirvesindeyim, gizlilik kurallarına uygun şekilde çiftlerle ve kadınlarla görüşüyorum. Şuan belli aralıklarla görüştüğüm 2 farklı evli çift var ve artık gerçek kocası arkadaşı dostu oldum kadınların, çok mutlular. Bende böyle birşey istiyorum diyen arayabilir 05456976300 sesli konuşma yapamayan yazmasın, tek erkekler uzak durun.

      Sil
    2. MEHMET BEN 05551599777NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 38 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. İstanbul rüzgar ben sex fantazi kaçamak heyacan ve daha fazlası için arayın bayanlar bekliyorum telim özele açık 05458632975

    YanıtlaSil
  5. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  8. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Evli erkekler eşinizi sizin karşınızda mutlu etmek için buradayım. Resimlerimi WhatsApp yada Facebook da görebilirsiniz. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  9. K.maras ve çevresinden gizlilik ve güven içinde görüşmek isteyen bayanlar 551 186 36 57

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bebegim hikayenizi okudum sizinle vede eşiniz lede tanışmak sevişmek kocanla beraber üçlü sexs ve tost yapmak o güzel gote vede amciga sokmak sikmek sikmek sikmek istiyorum bebegim ara tanışalım bebeğim .Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732..NOT BEN DULUM VEDE YANLİZ .ERZINCAN DAYIM Ama istediğiniz yere gele bilirim bebegim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bayanlar evli ciftler ben İzmirden yaş 46 tanışmak isteyen evli ciftler mutsuz bayanlar olgun dolgun istekli arzulu ıslanmış bayanlar ciftler arayın tel özele acıktır 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  12. Mehaba kaan geri döndu istnbul 05438812917 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen bayanlar olgun dul genc bakire bayanlar bakire kizlar konusmak muhabbet etmek isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05438812917 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bayanlar evli ciftler ben İzmir'den yaş 46 olgun dolgun istekli arzulu ıslanan bayanlar aralarına 3.cü arayan evli ciftler her ne yaşanacaksa gizlilik icersinde olacak tel özele acıktır 05553803919. 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bayanlar evli ciftler ben İzmir'den yaş 46 olgun dolgun istekli arzulu ıslanan bayanlar aralarına 3.cü arayan evli ciftler her ne yaşanacaksa gizlilik icersinde olacak tel özele acıktır 05553803919. 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  16. Ankara Semih hijen gizlilik şart sadece bayanlar 05322195489

    YanıtlaSil
  17. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  18. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  19. istanbul anadolu yakasinda yasiyorum 32 yasinda atletik yapiliyim eşini aramiza alip ona unutulmaz bi an yasatabiliriz esinin başrol oldugu bi ortamda onun cigliklari arasinda bosalmak istersen ara sadece istanbul anadolu yakasinda yasayan evli ciftler ve ne istedigini bilen guvenilir yanliz bayanlar arasin lutfen tek erkekler aramasin 0553 834 54 54

    YanıtlaSil
  20. Slm istanbulda yasayan unv mezunu kisel iliskilerde iyi aile ve kişisel yaşantıya saygılı güvenilir ve sırdaş biriyim 38 yaşında 185 boy 87 kilo çift arkadaşlara 3 olmak veya kendini mutlu etmek isteyenleri beklerim 05059889179

    YanıtlaSil
  21. Slm evli bayanlar gizlilik için de üçüncü arıyor saniz arayın 05454949597

    YanıtlaSil
  22. 38 yasindayim ciddi sevgili olacak guzel bir iliski icin sadece evli ve dul Bayanlari bekliyorum 0543 890 94 85

    YanıtlaSil
  23. Merhaba bayanlar evli ciftler ben İzmir'den yaş 46 3.cü arayan evli ciftler evliyim ama mutsuzum diyen olgun dolgun istekli arzulu ıslanan bayanlar arayın tanışalım herşey gizlilik icersinde yaşanacak tel özele acıktır 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  24. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  25. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  26. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  27. İskenderun ve çevresi evli çift ler dul bayanlar eşinden gizli aramak isteyen bayanlar Ara yin KALIN VE BÜYÜK ADANA VE ÇEVRESİ UZMAN MASÖR YILLARIN tecrübesi ile farkı birlikte yasayalım adana ve 0534 696 4725

    YanıtlaSil
  28. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun, 0542.711.47.58 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Çıtır Kadınsı C.d Travestiler Özellikle Yer Ev Sorunu Olmayanlar Tercihimdir Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 0542.711.47.58

    YanıtlaSil
  29. Merhaba hanımlar sevişmek sexs yapmak istiyorum arayın tanışalım. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732.Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz pandem den sonra görüşmek istiyorum

    YanıtlaSil
  30. Merhaba bayanlar evli ciftler ben İzmir'den yaş 46 3.cü arayan evli ciftler evliyim ama mutsuzum diyen olgun dolgun istekli arzulu ıslanan bayanlar arayın tanışalım herşey gizlilik icersinde yaşanacak tel özele acıktır 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  31. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECALİ ZEVK DOLU BİR SEKS YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SEKS ARKADAŞI VE JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK TEN HOŞLANAN GERÇEK SEKSİ MUTLUGU ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 ÇOCUK SAHIBI OLARAK İSTEYEN ÇİFTLER ARAMANIN YETERLİ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  32. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  33. İstanbul murat ben sex fantazi kaçamak gecelik ilişki arayan bayanlar bekliyorum nihatselimiye@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Slm istanbuldan demir evli ciflere sırdaş arayan ünv mezunu kisel ilişkilere önem veren eşinize ve sizi mutlu edecek bi arkadaş arıyorsanız ben burdayım yaş 38 05059889179

    YanıtlaSil
  35. Ben ALİHAN yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 ALİHAN



    ÖZELE AÇIK RAHATSIZ ETTİYSEM ÖZÜR DİLERİM rekli ve güzel bir yaşam geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ

    YanıtlaSil
  36. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  37. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  38. Antalya dan mehmet olgun bireyim herkesin özeli olduğuna yaşananların yaşandığı yerde kalması gerektiğine inanıyorum gizlilik ve güven içinde Antalya dan bayanlar çiftler 05359267645

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

eşimle tatildeki arkadaşları

kocam sonunda ikna etti

yengeme masaj yaptım