Yengemi aldim

 Merhaba seks hikaye okurları,

Sizlere başımdan geçen bu müthiş hikayeyi paylaşarak sizinde benimle birlikte o anları yaşamanızı sağlamak istiyorum.benim hikayem yengemle aramda yaşandı.nasıl olduğunu bende anlamadım olmaz dediğim hiç aklımda olmayan şey bir anda gerçekleşti.abim işi gereği genelde yurt dışında çalışır ve birkaç ay evden uzakta olur.bu dönemlerden biriydi işyerinde yoğun olduğum gunlerdendi iyice bırakmıştım telefonum çaldı ve arayan yengemdi.haftasonu kendisine gelmemi yeni aldigi arabasiyla onu ıstanbul getirme mi rica etti.çok yoğun olduğumdan iyi bir fikir oldugunu dusundum ve cumartesi sabahtan yengeme gittim sabah biraz erken gittim ve gittigimde daha uyuyordu kapiyi caldim gecte olsa uyanip kapiyi acabilmisti.kapiyi actiginda ona oylece bakakaldim cunku uzerinde beyaz bir body ve altında da daracık bir şort vardı.bodysinin içine birşey gitmemişti ve göğüslerinin uçları ve siyahlığı belli oluyordu.şortu tayt gibiydi ve her yerini belli ediyordu.birkaç saniye öylece bakakalmistim.günaydın dedi gelsene içeri sözüyle irkilmistim olur tamAm dedim ve arkasından içeri girdim mükemmel bir poposu vardı içine tangasını giymişti arkasından büyülenmiş bir şekilde odaya geçtik.elini yüzünü yıkamak için müsade istedi yanıma geldi fakat üzerindekiler halen değiştirmemiş öylece karşımda oturuyordu sonra kahvaltı edelim dedi ve mutfağa geçti birşeyler hazırlarken bende arkasına oturmuş öylece sallanan poposunu izliyordum.sabah sabah fena halde azmıştım aletim de yavaştan hareketlenmeye başlamıştı ama kendimi frenlemeliydim.kaçamak bakışlarıyla çok belli etmemeye çalıştım sonra kahvaltıya oturduk karşımda otururken gözüm sürekli göğüslerine kayıyordu yengem bunu farketmişti çayları koymak için edildiğinde artık göğüs uçlarına kadar herşeyi görüyordum bi an bana baktı ve gözgöze geldik.çok utanmistim ve kafamı çevirdim uzun bi sessizlikten sonra yengem ne o çok mu begendim gözlerini alamadım dedi.bende yok yani bu an öyle boş bulundum bakivermisim deyip kivirdim.ne demek yok yani begenmedim öyleyse dedi yok yok dedim ama tabi begendimde diyemezdim sonuçta birşeyler sacmaladim ve konuyu degistirdim.sohbet muhabbet derken hadi dedi havuza girelim olur ama dedim beni sortum yok yengem ben sana abininkilerden ayarlarım.tamAm dedim ve bana getirdiği şortu giydim biraz dar olmuştu ama idare ederdi.yengemim giyinmesini beklerken kapiyo dogru hareket ettm ve yatak odasının kapısının tam karşısında bir ayna vardı ve odanın içini net gorebiliyordum.üstünü tamamen çıkarmış vücudunu kremliyordu bütün her yerini g orebiliyordum gogosleri ve poposu harikaydı dayanamayıp odaya girmemek için kendimi zor tutuyordum.aletim çoktan şortu zorlamaya başlamıştı bile.yengem sanki benim orda olduğumu biliyormuş gibi sürekli bana doğru domalip duruyordu.bikaç dakka sonra mayosunu giyerek yanıma geldi.hemen sorumun kararlılığına baktığını farkettim.hazırsan çıkalım dedi ama bu halde çıkamazdım bi tuvalete girip geliyorum dedim.ama bu seferde ben kapiyi hafif aralık bıraktım ve kapıdan bakıldığında gorulebilicek şekilde 31 çekmeye başladım çaktırmadan arkama baktığımda kapini altında bi gölge gördüm ve beni izlediğini anladım.birazda sesli bir şekilde asılmaya başladım. Zaten cok azmistim ve hemen oraya bosaliverdim.aletim indikten sonra yanına gittim ve yengem neden bu kadar geciktim dedi.şöyle bi yüzüne baktım gulumsedi ve hadi havuza dedim.havuza gittiğimizde yine bütün vücudu gözlerimin önündeydi akşAma kadar onu izledim ve ertesi sabah yola koyulduk.arabayi yeni aldığından ben kullanicaktim.sabahın erken saatleriydi yollar bomboştu.bi ara ben arkaya gecicem çok uyku var dedi sağa çektim ve arkaya uzandı.yengemin üstünde yine askılı bir vadi ve kısacık bir etek vardı,yattığı zaman bütün vücudu meydandaydi. Yola bakmakta zorlanıyor sürekli onu k esiyordum aynadan.oda sanki bana vücudunu sergilercesine rahatlıkla uzanıyordu.bir ara arkasını bana döndü aman allahım o neydi öyle karpuz gibi poposu bana doğru dönmüş eteği yukarı siyrilmisti tanga giymiş mükemmel poposuna hayranlıkla bakakalmistim.birşeyler yapmalıyım yoksa kaza yapacaktım.aklıma seytanlik gelmesi çok uzun surmemisti.en sağ seride geçerek ani bir fren yaptım.elimi tam poposunun orda tutuyordum ve acı frenimle birlikte yengemin poposu avucunun içindeydi.sıcacık teni ateş gibi yanıyordu.sanki aniden durmusum gibi sağa çektim halen daha elimi çekmemişti az daha uçuyordu sonanda tuttu seni arabanın önüne bişey fırladı dedim.ne refleks varmış gözün bende mi kullaniyordun dedi ve güldü bende artık dayanamadim valla yenge öyle bir yatıyordu ki nerdeyse senin yüzünden kaza yapıyordum dedim.sana bakmaktan hayvanı göremedim dedim.oda dünden beri gözünü alamiyrsun zaten diye yapıştırdı cevabı e sende bakilmiycak gibi değilsin dedim.iyice rahatlamıştı artık.arka koltuktan öne doğru bakıyordu ve sohbetimize ordan devam ediyorduk.bacaklarını sürekli açıp kapıyor bacak arasını gormemi sağlıyordu.dantelli siyah bir tanga giymişti çok hoş duruyordu teninde, bir ara benzinlikte durduk ve yeniden yola devam ettik.yine arkay oturmuştu ve bacaklarını actiginda şok olmuştum çünkü artık altında tangası yoktu.Yola konsantre olamıyordum sürekli bacak arasına bakıyordum.telimi elime alıp yol durumuna bakıp ilerde trafik olduğunu orman yolundan gideceğimi söyledim.orman yolu çok issizdi neredeyse hiç araba geçmiyordu.bu arada yengem yine bacaklarını açıp kalıyordu ona öne gel yoksa sana bakarken kaza yapicam dedim.güldü ve tamam dedi.aradan geç dedim hareket halindeyken arkadan öne geçmeye çalıştı bu arada bende onu tutarmis gibi yapıp elimi bacaklarının arkasından doğru poposuna doğru kavradım.yine teni elimde sicacikti ateş gibi yanıyordu.birden kendini koltuğa bıraktı etekleri yukarıya siyrilmisti.artık dayanamıyorum elimi yavaşça bacak arasına doğru götürdüm.sadece yola bakıyordum.yavaşça yukarı doğru ilerledim elim vajinasına geldiğinde sırılsıklam olduğunu farkettim.bikaç parmak darbesi ile onu iyice gevşettim bacaklarını iyice aralamaya başladı.arabayı yoldan çıkarıp kuytu bir yere çektim araba jeep olduğundan her aracın giremeyeceği bir alan kadar sürdüm.camlarda filim olduğundan içerisi gözükmüyordu.hemen boynuna yapmıştım ve boyunlarını emmeye başladım.yengem iyice kıvama gelmişti bir yandan da elimle vajinasini okşuyordum nefes alıp verislerimiz hızlanmaya başlamiştı. Bir çırpıda badisini çikarmıştım artık o muhteşem göğüslerinde karşımdaydı.onları yalıyordum uçlarını hafifçe ısıriyordum.elini aletine atmıştı ve düğmelerini çözmeye çalışıyordu aletini dışarı çıkardığında hemen ağzına almıştı bile harika sakso çekiyordu.dibine kadar alıyor bırakıyordu daha önce hc böyle bir zevk almamıştım.d ayanamiyordum ağzına b osalayim yengeci dedim ve daha isterik bir hAlde emmeye başladı.sanki bir volkan gibi yengemin ağzına gelmiştim.bir müddet bu şekilde beni boşalttı. Ama aletim halen kocaman di ve yengemdi rahatlatmaliydim.koltuğu geri yatırıp onu yukarı doğru kaydırıp kafamı bacak arasına geçirdim vajinasini kenarlarini yalayıp deliğe dilimi sokup çıkarıyordum.arabanin icinde inlemeleri beni iyice tahrik ediyordu aletim yine kocaman olmuştu.hadi dedi bir içime artık.arabanin arka tarafına doğru kafasını çevirdim ve köpeklere vaziyetinde arkadan yavaşça vajinasına girmeye başladım kafasını soktugumda bi inceleme sesi geldi yavaşça hizlaniyordum.git gellerim arttıkça daha sert vuruyordum. Yumurtaliklarim poposunu dönüyordu.arada sertçe poposunu tokatliyordum. Anlaşılan yenge sert sikilmekts hoşlanıyordu.bu beni iyice tahrik etmişti ve daha sert vuruyordum. Içimizde geliyorum diyerek müthiş bir haz ile başlamıştık.öylece olduğumuz yerde kalakalmistik.birkaç dakika sonra toparlanıp yola devam ettik.hiçbirşey olmamış gibi sohbetimize devam ettik.artık aramızda gizli bir sır var şimdilik tekrarlamadik ama ilerde ne olur bilinmez…

Yorumlar

  1. Antalya dan mehmet aile kurallarına saygılı temizlik ve hijyene önem veren herkesin özeli olduğuna inanan olgun bireyim 05359267645 bayanlar çiftler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

eşimle tatildeki arkadaşları

kocam sonunda ikna etti

yengeme masaj yaptım