Jartiyer

 Merhaba seks hikaye okurlari,

Sizlere basindan gecen sehvetli hikayemi anlatmadan yapamayacağım. Umarım sizde hikayemi okurken hayalinizde yasadigim bu anlari canlandırirsiniz.bir cuma akşamı isten cikmama saatler kala eşim aksam için yapacaklarıni bana mesaj atıyor ve beni kudurtuyordu. Uzun mesajlaşmalarimizin ardindan artık çadırı kurmuş ve yerimden kalkamaz duruma gelmiştim. Eşime,kızım beni fena halde kudurttun akşama acısını fena çıkarırım derken telefonum caldi. En yakin arkadaşım moralinin cok bozuk olduğunu akşam bir yerde takilsak olur mu diye sordu. Sesi gerçekten de cok kötü geliyordu. Biran eşimi düşünsemde onu bu halde yalnız birakamazdim ve teklifini kabul ettim. Eşime haberi verdiğim de akşam tek başına yatarsın artık dedi ve bütün hayallerim suya düştü.

Yapacağım bir şey yoktu arkadaşımla herzaman içtiğimiz bir mekan vardi. Arabamizi oraya cektik ve başladik sohbete. Arkadaşımin işleri ile ilgili bazi sorunlari vardi buda moralini oldukça bozmuştu muhabbet baya uzamisti esimde bu arada halen bana seksi mesajlar atmaya devam ediyordu bir yandan sohbete konsantre oluo bir yandanda arkadaşimin konuşmasina ortak olmaya çalışıyordum. Birden eşimden hic beklemedigim birsey geldi resimli bir mesaj hemen mesaji actim ve resme bakakaldım. Esim normalde kapali bir kadindir ama konu seks hayatimiz oldugunda oldukca atesli olabiliyor. Ben resmin şokunu üzerimden atmaya calisirken bir resim daha geldi. Artik ortamdan tamamen kopup sadece resimlere odaklanmıştim. Esim modern giyinen kapalilardandir oyle aşırı olanlardan değil buda beni iyice deli etmektedir. Fotoğraftada kafasi yine kapali fakat gomlek düğmeleri açılmış uzun etegini beline kadar sıyırmış altindan siyah jartiyer ve sütyeni ile seksi bir bakis atiyordu. Biran arkadaşim aykutun kanka yeter beni dinlemiyor musun sen sozuyle irkildim ve bir anda telefonu elimden kapti. Dur yapma demeye kalmadan ekranda karimin fotoğrafına bakakaldi. Hemen tekrar teli elinden aldim. Aykutta durum karşısında şok olmuş ve özür dilemeye calisyordu. Biran dinlemediğim icin bana kizmis ve teli elimden aldigini anlatmaya calisiyordu.

Tamam kanka sorun yok dedim yanlışlıkla oldu sonucta. Hadi keyfimizi kaçırmayalım diyip yeni ickilerimizi actik. Konu dönüp dolaşıp yine sekse geldi. Aykut en sevdigi seyin jartiyer olduğunu söyledi. Bizde çok severiz hatta eşim beni kudurtmak icin zaman zaman misafirliğe gittigimizde de giyer kimse yokken açıp bana gösterir küçük heyecanlar yaşatır diye anlatıyordum. Oda bana bizde bazen iliskiyi heycanlandirmak icin böyle şeyler yaptığından bahsetti gun icinde oda kendisine fotoğraf atıyor onu kuduruyormuş. Şakasına ozaman sende bana bir foto göster odeselim dedim. Oda tamam dedi esinin ic çamaşırli seksi bir fotosunu gosterdi. Normal de seksten konuşuruz ama hic bu tip bir sohbete girmemistik. O gece bir kac fotoya bakip evlere dagildik.

Eve geldigimde çok fena azmistim kapidan girer girmez eşimin uzerine atladim kapinin arkasinda bir posta geldik. Sonra yatağa gectik ve sohbet etmeye başladık. Birden senin fotonu aykut gördü dedim. Eşim cok utandi nasil yaparsin boyle birsey diyerek bana kızdı bende durumu anlattim biraz yumuşadi. Sonra tekrar sevismeye basladik ama esim dahada ateşli sevisiyordu. Ne oldu dedim begenilmek hoşuna mi gitti dedim evet ama beğendimiki diye sordu evet dedim iyi ama beni senin begenmen bana yeter dedi. İstersen onunda aramizda olduğu bir fantezi yapalim dedim ve eşim kabul etti. O gece deliler gibi sevistik. Uzun süre bu sekilde atesli sevişmelerden sonra bir akşam aykutlari yemege davet ettik. Son anda esinin yemeğe katilamayacagini söyledi bizde yakin arkadaşım olduğu için plani iptal etmedik. Akşam olunca kapi çaldı ve aykut geldi yemekleri yedik sohbet muhabbet oturmaya devam ettik bir ara esim mutfaga gittiğinde arkasından sarilip eteğini beline kadar sıyırmış tezgaha sıkıştırdım bide ne goreyim bizimki icine jartiyer takimini giymiş. Neden giydin diye sordum. Bilmem icimden böyle birsey geldi dedi gülümseyerek bende ozaman aykuta da soyleyeyim kudursun dedim esim kaslarini catarak sacmalama diyip iceri kacti. Masaya oturunca aykuta mesaj attim gecenki fotonun aynisi diye sonuna da gülücük koydum. Hemen anladi zaten olum azdirma beni zaten tek geldim fenalardayım diye cevap verdi. Esimede soyledim diye mesaj attim yuzu kipkirmizi oldu.yavrum sen bu aksam bir kadeh ic kendine gel cok yorgun görünüyorsun diyince esim hemen bir duble rakiyi hizli hizli icmeye basladi. Neyseki ortam dahada rahatladi ve sohbete devam edildi. Muhabbet yine belaltina donemeye başlamışti. Bu arada ben de fena halde azmis alkolunde etkisiyle ates basmisti. Ben bi balkona çıkıyorum burasi cok sicak oldu dedim. Aykutta bende bir lavoboya gidip gelicem dedi ben balkona cikarken eşimde bende makineye çamaşır atip hemen geliyorum dedi. Bir müddet bekledikten sonra kimse gelmeyince esime bir bakayim dedim. Ev biraz büyük olduğundan bir odamizi çamaşırhane olarak kullaniyorduk. Tam kapiya dogru yönelirken tuvaletin boş olduğunu farkettim. Yavaşça çamaşırhaneni kapisina doğru eğildim icerde esim çamaşır makinesinin icine doğru egilmis çamaşırları dolduruyor bu arada aykutta tam arkasında onu seyrediyordu. Eşimin etegi yukari sıyrılmış bir şekilde jartiyerine kadar görülüyordu. Gerçekten fena bir manzara vardi. Aykut dahada ileri giderek arkadan karima yaklasti ve arkasinda sıkıca tutarak makine ile arasina sıkıştırdi. Biranda esi ne oluyor aykut yapma dur desede aykut dinlemiyordu. Kulağına jartiyerine bayıldım yavrum diyip popsunu oksuyordu. Esim kurtulaya calissada bir türlü beceremiyordu. Bende beynimden vurulmuşa dönmüştüm fakat aletimin pantolonumu yirtmasi an meselesi idi. Kıskançlık ve zevk bir arada cok değişik duygular yasiyordum.

Eşimde artik kurtulamayacagini anladi sanırım ve direnmeyi birakti aykut esimi kaldirip çamaşırhanenin duvarına dayadi. Elerini göğüslerine atti ve diğer eliyle oksamaya devam ediyordu. Gömleğinin duymesini acarak göğüslerini meydana cikarmisti yavaşça gömleği cikardi ve sirtindan doğru kalcasina dogru yalamaya başladı. Poposunun uzerine geldiginde etegini iyice yukari çekerek arkasina dil darbelerini vurmaya baslamisti. Eşim inlemeye başlamışti. Bu arada bende dayanamayıp iceri girdim esimin dudaklarına yapistim ve atesli bir sekilde öpüşmeye başladık. Elimden tutarak yatak odasına dogru götürdüm bu arada aykutta bizi takip ediyordu. Esimin sudyenini ve tangasini cikartarak yatagin üzerine domalttim. Önüne geçip aletimi ağzına verdim. Bu arada aykutta coktan esimin amini yalamaya baslamisti hem inliyor hemde aletimi zevkle yaliyordu. Esim sikin artik beni diyerek poposunu iyice yukari kaldırdi. Aykut yavasca içine girip cikmaya başladı ritmi yavastan hizliya dogru devam ediyordu. Esimde bu arada aletimi koparircasina emiyor hic almadigim kadar zevk almami sağlıyordu. Artık gitgeller hizlanmaya baslamis esimide inlemelerini siklastirmisti. Aykut sarsilarak bosalip yatagin bkr ucuna yatmisti. Eşim hadi sira sende diyerek sirt üstü yataga uzanmisti. Döl dolu kaygan amina girip cikamam hic zor olmamisti hizlanmaya basladigimda esimde çığlıklar atarak boşaltıyor onun bagrislarindan bende geliyordum. Gerçekten cok yorulmuştuk yataga uzanarak bir müddet dinlendik sonra esim ikimizi yanyana oturtarak aletlerimizi sirayla agzina alarak tekrardan kaldirdi. Birer posta daha atarak aykutu evine yolcu ettik. Sonrasinda onunda esi bize katildi fakat onuda baska bir hilayede paylaşacağım... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

eşimle tatildeki arkadaşları

kocam sonunda ikna etti

yengeme masaj yaptım