Yaz tatilinde

 Merhaba seks hikaye okurları,

Hikayem yaz tatilimizde yasandi ben esim cocuklarla ve bir arkadaşım ailesiyle birlikte yazin bir ev kiralayip tatile ciktik. Hersey normal bir şekilde gidiyor tatilin tadini çıkarıyorduk fakat gunler olmuştu eşimle basbasa kalamiyordum. Gündüz sahilde diger hatunlara bakarak iyice aziyor fakat akşamlari ev cok sessiz oldugu icin karıma yanassamda benle birlikte olmuyordu. Odalarimiz ayriydi ama gece sessizliğinde cok ses cikabiliyordu. Bu yüzdende eşim cok tedirgindi ve benle yakinlasmak istemiyordu. 

Bir akşam cocuklari uyuttuktan sonra ufaktan icmeye basladik once biralari bitirdik ardindanda tekila icmeye basladik kafamiz baya bir güzel oldu. Herkes odasina çekilmiş artik  o gece bu işi bitirmeliyim diye düşünüyorumdum. Hersey tamda istediğim gibi gidiyordu tam seksi geceligini giymis benimle sevisiyordu cok guzel bir fantezi ile sevisiyorduk ki esimin midesi kotu oldu hemen lavaboya kostuk neyse biraz daha iyi hisseder gibi oldu odamiza gecelim dedik. Bu arada kapida arkadaşımla karsilastik. Oda bizi o halde gorunce sasirdi. Esimin üzerinde tülden bir gecelik ve içerisinde hicbisey yoktu. Biran utansamda yapacak bisey yoktu. Ben rahatsiz ettim diyip arkasini döndü. Bu arada eşim yürüyemiyorum galiba dedi ve bana yaslansi. Arkadaşım yardim edeyim isterseniz dedi. Mecburen tamam dedim. Bir yanda ben bir yanda arkadaşım karimin kollarina girdik ve odaya götürdük. Bu arada esimin uzerinde sadece tül gecelik ile yatağa yatirmaya calistik. Esimde alkolün etkisi ile biraz şımarık hareketlere burunmeye baslamisti. Ahmetcim senide rahatsiz ettik üstümden de anlaşılacağı gibi tamda sevişelim demistik gibi laflar sarfediryordu. Sonra bir ara esim dalar gibi oldu arkadasimda tam gitmek isterken karim gitme askim deyip ahmetin elinden tuttu ellerini yavasca bacaklarından yukari dogru cikarmaya basladi ahmet biranda bana bakti. Esimin ahmeti ben zannetmesi disinda bir sorun yoktu aslinda. Ben gözlerimle sakin ol gibi bir işaret ettim. Isin nereye gidecegini merek ediyordum. 

Fakat eşim tam bir azgın gibi ahmetin sortuna uzandi ve bir cirpida asagi indirdi hemen elini aletine atarak yoklama basladi. Bir yandan askim hadi herkes uyudu icime gir artık diyor bir yandan da ahmetin aletini kilodundan cikariyordu. Ben olanlari sadece izliyordum. Aleti tamamen cikarip agzina almaya başladı ahmetin aleti tas gibi olmustu. Yalamaya devam ediyordu bu ara bende artik dayanamayıp sortumu indirdim ve tamamen çıplak kaldım. Yavasca eğilerek esimin bacaklarını ve amini okşamaya basladim. Ahmet halen ayakta karimin agzina vermekle mesguldu. Sonra yavasca ahmeti asagiya dogru yonlendirerek basini esimin amina yasladim. Bende esimin agzina vermeye basladim. Hepimiz yakalanmamak icin sessizce inliyorduk. Ahmet yalamayi birakip aletini yavasca esimin amina yerlestirdi. Bu arada bende esimin dudaklarına bir öpücükle nasil hissediyorsun dedim. Senide icinde istiyorum dedi. Ahmet bu arada gidip gelmeye baslamisti bile. Bende esimin göğüslerini yaliyor onu iyice zevke getiriyordum. Ahmet iyice hizlanarak hiriltilar esliginde boşalmaya baslamisti. Ama esim bosaldigi halde yine istiyordu. Hemen esimi domaltarak  arkasina gecip arkadan pompalamaya basladim. Ben vurdukça inliyor dahada sert vurmami istiyordu. Ahmette bu arada bos durmuyor yeniden kalkab sikini esimin agzina veriyordu. Ben artik dayabamayarak esimin üzerine yigilarak boşaldim. Esiminde yorgunluktan kimildayacak hali kalmamışti. Tekrardan kalkan sikini eline alıp Ahmet esimin uzerine 31 cekiyor ve gobegine bosaliyordu. O gece unutulmaz bir ani yasamistik. Sabah halkinca gece yasanmamis gibi güne devam ettik. Arada esime o geceyi hatırlamıyor musub dedigimde gülüyor.... 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

eşimle tatildeki arkadaşları

kocam sonunda ikna etti

yengeme masaj yaptım