arabamızı bozup arkadaşımızı çağırdık

   


Sevgili arkadaşlar size başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. İsmim Gaye, 25 yaşında bir bayanım ve henüz 5 yıldır eviliyiz. Gerçekten de son derece mutlu ama aynı zamanda muazzam giden bir evliliğimiz var eşim ile çok ateşli, çok güzel yolunda giden bir seks hayatımız var. Özellikle de evlendiğimiz günden beri neredeyse her gece deliler gibi sevişiyor ve seks yapıyoruz,fantezilerimiz,seks oyuncaklarımızla ve kıyafetlerimizle gecelerimize renk katıyoruz.Bir gün yine İstanbul'a çok yakın bir yer olan Şile'de hafasonu kaçamağı için merkezde bir otel tercih ettik eşim bana ‘alkol var mı, kaldıysa koy da içelim’ dedi. Bende ona tamam dedim, hatta hemen ikimiz için masayı hazırlayım ardından da içelim diye ekledim. Oda dışarıya gitti, marketten biraz meze falan aldı, ardından da geldi. Ben o dışardayken hemen masayı hazır etmiş aynı zamanda önceden bavula attığım inanılmaz seksi kıyafetler giymiştim. Eşimin özellikle de evlendiğimiz günden bu yana jartiyer fantezisi vardı, bunu da çok iyi bildiğim için çok seksi bir jartiyer giymiştim.Herhalde jartiyer sevmeyen erkek yoktur diye düşünüyorum.Odaya girer girmez ‘aşkım şahane olmuşsun’ deyip hemen dudaklarıma yapıştı. Ancak bir türlü bırakmıyordu, biraz uzaklaştım ve ‘aşkım dur önce içelim sonra zaten seks yaparız, hem senin için hazırlandım buradayım’ dedim.

Ardından da masamıza geçtik ama eşimin aklı halen daha bende daha doğrusu seksteydi. Viskiyi neredeyse sek içiyordu, bende ona biraz yavaş olmasını aksi halde sarhoş olacağını söyledim. Oda bana ‘ ne yapayım güzelim, duramıyorum yerimde’ dedi. Bende ona aynı şekilde tamam dedim ama geceyi bekle diye ekledim. Bir yandan da görüyordum aslında kendini gerçekten de çok zor tutuyordu. Neyse aradan biraz zaman geçince içkisi bitmişti ve hemen beni kucağına alarak odamıza gittik. Önce deliler gibi sevişmeye başladık, ardından da beni yatağa yatırdı ve zaten zevk suyu bile gelmiş olan amımı diliyle yalamaya başladı. O bunu yaptıkça ben daha da azgın oluyordum, hatta ‘ artık dayanamıyorum bir an evvel içime gir hadi sok, onu istiyorum’ dedim. Ardından dizleri üzerine doğruldu ve bu kez aletini alıp ağzıma getirdi, ‘o zaman aşkım sende biraz yala’ dedi. Daha sonra bende yalamaya başladım,dimdik olmuş aletini gırtlağıma kadar sokup çıkarıyor onu iyice deli ediyordum,bu şekilde bir kaç dakika taşaklarına kadar onu yaladım sonra yine beni deliler gibi yalamaya başladı.



Artık amım resmen ateş gibiydi yani yanıyordu. O anda aklıma bir şeytanlık geldi ve eşime ben pencereden dışarı bakıcam sadece perdeden kafamı çıkarıcam sende arkadan içime gir dedim.Eşimde hemen kabul etti sanki yıllardır böyle bir aksiyon bekliyor gibiydi.Otel Şile merkezde cadde üzerindeydi ve gece geç saatler olmasına rağmen baya bir insan geçiyordu.biz otelin ikinci katındaydık ama yukarı hafif kafasını kaldıran bizi görebilirdi.Eşim beni kanepeye domalttı ve bende kafamı cama yasladım,arkam gözükmeyecek şekilde perdeleri kafama yaklaştırdım.bu arada eşim kabak gibi açılmış amımı yalayarak beni iyice sulandırıyordu. Ben ‘aşkım artık ne olur gir içime’ dedim, o da en sonunda o zaman ‘tamam’ diyerek yavaş yavaş içime girmeye başladı sonrasında bir anda hızlanarak dibine kadar kökledi. Adeta zevkten ölecek gibiydim arkadaşlar, açıkçası bunun tarifi falan olamaz. Çılgıncasına beni becerdi,artık dışarıdan geçenler boşalma anımdaki baygın bakışlarımı farketmişlerdir ama o an adrenalinim o kadar yükseldiki ne olacağını düşünmeden dışarıdann geçen insanların yüzüne bakarak boşaldım,bu bana dahada fazla haz vermişti ardından da eşim içime boşaldı ve tüm spermlerini akıttı.Sonra birlikte kalktık ve duşa girdik.Temizlenip giyindik ve olayın kritiğini yapmaya başladık.Bir yandan içiyor bir yandanda yıllardır hayalini kurduğumuz bir olayı yapmanın hazzından bahsediyorduk.Eşime insanlara bakarken içimde birinin olması beni ekstra tahrik etti dedim.Oda bana bende sanki birilerinin bizi izlediği hissiyle yaptığımız için çok zevk aldığını söyledi.Eşim "Bu gece çılgınlıklar gecesi olsun mu aşkım?" dedi.Bende olsun aşkım seninle herşeye varım aklından neler geçiyor dedim. Ama birazdaha içelim yoksa yapamayız dedi.Ne hadi söyle dedim ama ısrarla söylemiyordu,neyse dedi vazgeçtim boşver içilim biz dedi ve viskiyi bir kerede içti bende ona eşlik ettim.

Aradan bir yarım saat geçmiş bende ne istiyecekti diye merak etmeye başladım,hadi dedim söz veriyorum kızmıycam zaten beğenmiyceğim birşeyse yapmayız dedim,10 dk lık ısrarımdan sonra sonuç verdi ve hep hayalini kurduğumuz 3 kişi fantezisini yapalım mı dedi.Az çok bunun gibi birşey olacağını tahmin etmiştim ama bu saatten sonra nasıl bir çift bulabilirizki dedim.Evet haklısın boşver saçma oldu zaten dedi.Saçma değil aslında aşkım güzel olurdu ama zor şansına küs dedim,bidahada beni böyle onaycı yakalayamazsın dedim gülerek. Bendeki bu rahat tavır onuda cesaretlendirmişti sanırım ki bana ozaman bir eskort çağıralım üçüncü olsun aramıza dedi,peki dedim bunun bana faydası ne olacak ki dedim dudaklarımı bükerek oda birdahakine de çift olur dedi. İstemeyerekte olsa kabul ettim eşim telde eskortlarla pazarlık yapıyor ama hiçbiri grup kabul etmiyordu.Bu akşam gerçekten çok sansızzın canım tek şansın benim dedim ve dudaklarına yapıştım beni kucağına çekti ve aletinin sertliğini amımda hisettmeye başladım evet yeniden ateş butün vücudumuzu sarmıştı,kulağına keşke şuan arkamdanda bir erkek ensemi yalasaydı dedim "gerçekten istiyorsan olabilir" dedi. Nasıl dedim? Aklıma birşey geldi dedi,başladı anlatmaya;

Çok yakın bir arkadaşı olduğunu ve onu kırmıyacağını otele yarım saatlık bir mesafede aracının bozulduğunu ve birlikte kumsalda kaldığımızı söyleyip onu çağırır sonrada geç oldu diye hepbirlikte otele döneriz bundan sonrasıda cesaretimize kalır dedi.Plan aklıma yatmıştı arkadaşını aradı ve dediği gibi oldu sinan hemen arabasına atlayıp yola çıktı bizde bu arada otelden ayrılıp otele yakın bir konuma geçtik oradanda konum attık. yalnız tek sorun kafamızda açılmaya başlamış ve hafiften pişmanlık duygusu ikimizde de oluşmuştu.Neyse yollar boş olduğunda 45 dk gibi bir sürede sinan geldi ve arabaya baktı ama çalıştıramadı.Bunu burda bırakalım ben sizi otele bırakıyim yarın bakarız dedi tamam dedik ve bindik arabaya.Sinan ne işiniz vardı sahilde bu saatte diye sordu? Eşimde gülerek biraz değişiklik olsun romantik bir ortam filan olsun istedik dedi.

Bir müddet sonra otele geldik.Sinan hadi ben yarın sizi almaya gelirim dedi bizde olur mu oyle şey bizle kalırsın hadi in hem yukarda biraz takılırız dedik.Sinan zorda olsa kabul etti.Hep birlikte odaya geçtik içeride beni o halde görünce Sinan biraz şaşırmıştı sahilde karanlık olduğu için birşey gözükmüyordu.Sinan ben bir lavoboya gideyim dedi ve odadan ayrıldı.Eşimle birbirimize bakıp ne yapıcaz dedik? odaya girmeden once hevesim kaçmıştı açıkcası ama şuan yine bir hareketlenme oldu dedi bende aynı şekilde karşılık verdim. ozaman şöyle yapalım ortama göre karar veririz ama pişman olmak yok dedik ve anlaştık. 

Sinan da gelince onada içki teklif ettik ve hepbirlikte birşeyler içmeye başladık koltukta oturduğumuz için benim mini etek ve jartiyerim çok rahat bir sekilde gözüküyordu. Ara sırada bacaklarımı açıp firikik veriyordum bilerek Sinan'ı azdırmak için elimden geleni yapıyordum açıkcası, sohbet muhabbet derken içkimiz bitmişti eşim ben bi gidip alayım dedi Sinan olur mu ben alırım gelirim dedi eşimde saçmalama seni buraya kadar getirtmişim yorar mıyım seni hiç dedi ve hemen kapıya yöneldi ve çıktı.Eşim odadan çıkar çıkmaz bana bir ateş basmıştı Sinan'la ne konuşacağımı bilemedim o arada eşimden "nasıl gidiyor?"diye bir mesaj geldi. Bende "şuan çok gerginim neden bizi yalnız bıraktın aptal" diye döndüm. Oda "bilerek bıraktım çünkü ben varken belki rahat olamazsın diye düşündüm" dedi. Ama eşim gidince dahada gerilmiştim aslında. şaun bir sinyal ver yoksa olmayacak dedi eşim ve sonuna gülücük koydu.

Ne yapıcam acaba derken aklıma bir fikir geldi.Sinan'a birşey istiyor musun market kapanmış başka bir yerden alacakmış birdaha çıkamam uzak bir yerden alıcam diye mesaj attı dedim. Bir sigara alsa yeterli dedi Sinan. Bu hareketimle eşimin geç geleceğini anlasın belki oda rahatlar dedim kendi kendime eşimede aynen bu şekilde yazdım.Ama kalbim halen yerinden çıkacak gibiydi aklıma geleni yaptım ama planımın devamı yoktu.Yerimden kalkarak ben bir lavaboya gideyim dedim.neyse elimi yüzümü yıkadım ve bir rahatlama geldi aklıma kilodumu çıkarmak geldi belki bu onu da ateşlemeye yeter diye düşündüm.Hemen tekrar karşısına geçtim bu arada daha rahat tavırlarımla bacaklarımı açıp ona amımı sergiliyordum.Sinanda dayanamayıp bu halde sahilde napıyordunuz gerçekten dedi.Bende o an aklıma gelen  seyi söyledim bizim bir fantezimiz vardı onu yapacaktık dedim.Neydi fanteziniz merak ettim bak şimdi dedi.Yok dedim sana nasıl anlatayım olmaz dedim.Aman ne olucak sanki ben böyle şeyleri bilmem öğrenmiş olurum dedi.tamam dedim az anltayim şöyle yapacaktık sanki ben eskortmuşum gibi yoldan beni aldı ve kumsalda birlikte olacaktık sonra birbirimize kumsalda birinin bizi izlediğini fısıldayıp birlikte olacaktık ama arabamız bozuldu dedim."Bütün hevesiniz içinizde kalmış desene dedi" evet dedim gülerek.Peki birinin sizi izlemesi mi hoşuna gider yoksa katılması mı? dedi. Bunu hiç denemedik bilemiyorum dedim ve ekledim belki bu gece sen uyurken bizi gizlice izlersin dedim bu arada kapı çaldı gelen eşimdi.Eşime gelir gelmez benim çok uykum geldi hadi yatalım dedim.Eşim çok şaşırmıştı ne oldu bir sorun mu var filan dedi ama ben yatak odasına geçtim.bir kaç dakika sonra da eşim yanıma geldi durumu ona anlattım ve kalk kapıyı aç dedim.Otel suitti ve ıkı odadan oluşuyordu içeride sinan yatıyor bizde yatak odasında sevişmeye başlamıştık bile eşim bir çırpıda üzerindekileri çıkartıp ne konuştunuz hadi anlat diye ısrar ediyordu sessizce kulağına armızda geçenlerden bahsettim."Ne yani şimdi bizi izliyecek mi diye sordu" evet bence şuan kapıda bizim başlamamızı bekliyordur dedim ve dudaklarına yapıştım.oda yavaşça aşağılara doğru inerek amımı yalamaya başladı ben artık iyice inlemeye başlamıştım kapıda açık olduğu için Sinan bizi çok rahat duyuyordu.artık ok yaydan çıkmıştı aya kalkıp eşimi yatağa oturttum ve aletini yalamaya başladım taş kesilmiş aletini yalarken kulağıma kapıda bir gölge var dedi kafamı kaldırıp eşimin yüzüne bakarak "aşkım keşke ben sikini yalarken biride ensemden doğru öperek amımı yalasa" dedim.Eşimde olur aşkım neden olmasın dedi ve bu arada sinan üzerindekileri çıkarak ensemden doğru beni öpmeye başladı,sırtımda dilini dolaştırıyor ve oradanda kutumua iniyordu. Amımın derinliklerine diliyle girerken bende eşiminin sikini koparırcasına emiyordum.Eşim gelicem artık diyince yatağa domaldım ve eşime içime girmesini söyledim arkama geçip sırılsıklam amıma girdiğinde Sinanda aletini ağzıma veriyor bir yandan da gögüslerimle oynuyordu.Ben ve eşim buna daha fazla dayanamadık ve boşaldık nefes nefese kalmış oda da sadece soluk alışverişlerimiz yankılanıyordu.



Sinanda aleti elinde sırasını bekliyor ama bizden onay almadanda birşey yapmak istemiyordu.Ben halen doymamıştım ve sırtüstü yatağa yattım Sinan'a hadi gel dedim Sinan nazikçe içime girmeye başladı yavaş yavaş temposunu arttıyor acele etmiyordu.O hızlandıkça bende ona ritmik olarak uyuyordurm.Bu arada eşimde bizi izliyerek 31 çekiyor zevk aldığı her halinden belli oluyordu.Bu adrenaline daha fazla dayanamayarak ikimizde çığlıklar eşliğinde boşalmıştık.Sinan içimden çıkarak banyoya gitti ve oradanda odasına geçti,bu arada eşimde ikinciye boşalmıştı.Gözlerimizi birbirimizden alamıyor gülerek birbirimize bakıyorduk.Eşim kalkıp yanıma geldi ve temizlenmeme yardım etti.Çok yorgun olduğumuz için ikimizde yatakta uyuya kaldık.

Sabaha karşı tekrar uyandım ve tuvalete gittim dönerken Sinana baktım üzeri açık baksırla yatıyordu içimde yine bir kıpırtı oldu sabahları kalktığımda çok azgın oluyorurum nedense, yavaşça yanına gittim ve aletini baksırının üzerinden okşamaya başladım.Siki hemen kalktı ve gözlerini açtı elimle sus işareti yaptım aletini baksırından çıkararak ağzıma aldım önce başını sonra tamammını güzelce yaladım eşim içeride olduğu için farklı bir heyecan yaşıyordum sanki ondan gizli birşey yapıyormuşumda haberi yokmuş gibi bu beni dahada heyecanladırmıştı.



Sonra baksırını indirdim ve taş gibi olan aletinin üzerine çıktım zaten üzerimde sadece geceliğim vardı.Aletini tutarak amıma yerleştirdim çok yavaş ve sessiz bir şekilde üzerinden inip kalklamaya başladım. Bu dün akşamki kadar güzel ama gizli olduğu için daha farklıydı.Aman allahım ben neler yapıyordum böyle diye düşünceler arasında boşaldım Sinanın üzeri sırılsıklam olmuştu oda dayanamayıp benden önce gelmişti zaten yanı başındaki havluyla kendimi temizleyerek kocamın yanına döndüm.


Sabah uyandığımızda hiçbirşey konuşmadık onlar arabayı alıp geldiler ve evimize geri döndük.Sinan birdaha böyle bir sohbeti bile açmadı.Ayrıca sabaha karşı yaptığım kaçamağıda eşime anlattım.Sadece o heyecanı yaşamak istediğimi söyledim ama oda bende bir kere yapıcam ozaman diye söz aldı....






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

eşimle tatildeki arkadaşları

kocam sonunda ikna etti

yengeme masaj yaptım