Arkadaşımı yardıma çağırdım



Merhaba seks hikaye okurlari, 

Olay geçen sene yeni aldığımız yazlığımızda yasandi. Uzun yıllardır birikimlerimiz sonucu biryazlik aldik ve esyalari goturup yavaş yavaş yerleşmeye basladik. Hersey guzeldi fakat yazlik yerlerde usta bulmak en zor seylerden biridir. Ayrica gelen ustada çok yüksek paralarla çağırdına pisman ederdi insani. Baktik herseyde bir sikinti var istanbul dan çok yakın bir arkadaşımi çağırdım hem dedim birlikte takılırız hemde bana tadilat işleri için yardımcı olursun dedim arkadaşım da beni kirmadi ve kabul etti. Hafta sonu icin havalimanindan Alp i alip geldim hemen havuz kenarında birer bira keyfi ile birlikte baya bir iş bitirdik. Akşam yine icmeye devam ettik ve geç saatte yattik. Yattik ama esim Nihal rahat durmuyor sürekli beni azdiricak şeyler yapiyordu. Gercekten de evde yabancı biri varken seks yapmak insana yüksek bir haz veriyordu. O gece Alp in aşağıda olduğunu bile bile ciddi sesli bir seks yaptik.

Ertesi gün Alp yorgun halimi gorunce ne o akşam cok yoruldun herhalde dedi gülerek. Nihalde uyanamamış zaten demek baya bir yorulmuşsunuz bayada uzun surdu zaten dedi. Evet dedim gülerek. Peki dedi nasil bukadar zaman devam ediyorsunuz yani biz yapip bitiriyoruz diye ekledi Alp. Var bizim de bazi formüllerimiz dedim gizemli bir şekilde. Hadi anlat oglum biz yabancımiyiz dedi. Çok yakın arkadaşım olduğu icin anlatmakta bir sikinti gormedim. Ona okuduğumuz hikayelerden ve fantezilerimizden bahsettim. Can kulağıyla beni dinliyordu. Baya uzun bir süre bu konuda konuştuk sonra yukaridan aşağı seksi geceliği ile Nihal asagi dogru indi. Ay Alp senin burda olduğunu unutmuşum boyle indim kusura bakma lutfen dedi. Bende olsun hayatım Alp yabancı değil dedim. Alp in gözleri Nihalden ayrılmıyor yicek gibi bakiyordu zaten. Nihal ben üzerimi değişiyorum dedi ve gitti. Alp e dondum bide tabi bu tip kıyafetleri beni fena azdiriyor dedim.

Ertesi aksam durumu esime anlatmıştım ve yazik Alp e bu gecede bizi dinleyip 31 cekicek garibim dedi bende üzülüyorsan cagir oda gelsin dedim sakayla karışık saçmalama aşkım dedi neyse bende ona bir hikaye atayimde onu okusun dedim. Himm dedi eşim evet bu heyecanlandirir bizde ayni hikayede sevişelim olur mu dedi ve dudaklarima yapisti. Ama nasil bir yapismak o gece esim hem daha sesli hemde daha sehvetli bir şekilde benimle sevismisti.hatta bir ara aşağıda ışığın yandığıni mutfağa biri in girdiğini gördük ama aldırış etmedik. Çünkü keyfimiz yerindeydi ve seksimize devam ettik. 

Artık eşimle arada birbirimize mesajlar atiyor Alpi dün gece nasıl azdirdigimiz konuşuyorduk. Esim bir ara seksi bir kiyafetle asagi insem ne olur diye sordu bende istersen inebilirsin ama adam cok kotu durumda cok azdirma yoksa üzerine atlar karışmam dedim. Karismazsan sonu kötü olur dedi esim ve sonuna gulucuk ekledi. 






















Esim üzerinde siyah bir gecelik ve jartiyer takımı ile aşağı indi. Gözlerime inanamadım resmen bir seks objesi gibiydi. Salina salina aramizda dolaştı ama ben ne   diyeceğimi bilemedim. Sonra eşim Alp sen anlar misin çamaşır makinesi çalışmıyor dedi. Alp hemeb tabi bir bakayım dedi.Alp ile eşim yulari kata doğru çıkıyor Alp bir yandan esimin bacaklarını kesiyordu merdiven altından. Arkalarindan siz bakin bende birazdan gelirim dedim. 

Bu arada ikiside yukari cikti bende arkalarından gizlice yukari çıktım. 
Nalan çamaşır makinasina eğilerek buraya bisey sıkıştı sanirim bu calismiyir diyerek one dogru egildi. Tabi o eğilince hem etegi yukari sıyrıldı hemde bütün poposu meydana cikmisti. Alp bu hamleyi gorunce dayanamadi ve eliyle karımın poposunu oksamaya başladı. Nihal da once bir tedirgin oldu ama oda sonradan rahatladi ve kendini birakti. Sonra Nihalin kafasi çamaşır makinesindeyken Alp amini yalamaya başladı. Eşim zevkten dört köşe olmus kendini Alpe bırakmisti. Alp yavaşça esimin icine girmeye başlamısti bu arada bende yukari cikip olup biteni izlemeye başladım. 












Alp Nihale arkadan girerken bende arkalarda 31 cekmeye baslamistim. Aletim taş gibi olmustu. O onu arkadan sikerken bende esimin ağzına veriyirdum. 









Sonra Alp eşimi çamaşır makinesinin üzerine yatirdi ve icine girmeye başladı. Bende bu arada eşimin göğüslerini öpüyor onu iyice tahrik ediyordum. Eşim bir yabdan aletimi ağzına aliyor bir yandanda icinde Alp i hissediyordu. 












En sonunda Alp yine eşimi domaltıp arkadan amina koklemeye devam etti bende bu arada çamaşır makinesinin içindeki eşime bakarak 31 cekmeye devam ettim. Once sarılarak Alp esimin götune bosaldi ve sonrasinda da ben bosaldim. Muthis bir gün geçirdik ve Alp geri döndü arada eşimle bu gunu düşünüyor ve birlikte oluyoruz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

eşimle tatildeki arkadaşları

kocam sonunda ikna etti

yengeme masaj yaptım